Gudstjenester til påske og pinse flyttes

I 2023 vil vi spise sammen efter gudstjenesten til påske og pinse

Der er mange dejlige mennesker i Byens Valgmenighed, og vi nyder tiden, hvor vi har mulighed for at snakke med hinanden uden, at vi skal nå en masse. Det gælder de folk, der har været i menigheden længe og de mange nye, der læner sig ind i menighedens fællesskab.

Vi vil derfor gerne skabe flere muligheder for, at vi som menighed kan nyde fællesskabet med hinanden og lære hinanden at kende.

Til årsmødet blev det foreslået, at vi i 2023 flytter gudstjenesterne påskedag og pinsedag til 2. påskedag og 2. pinsedag.  Det giver mulighed for, at vi kan blive i kirken efter gudstjenesten og spise sammen.
Vi havde to afstemninger om dette, og begge forslag blev vedtaget med simpel flertal.

Beslutningen om at flytte gudstjenesterne glæder kun året 2023.

Det bliver festligt!
Sæt et stort kryds i kalenderen 2. påskedag og 2. pinsedag kl.10.30. Så forsætter vi festen efter gudstjenesterne med middag.