Hør hvordan du kan støtte her..

Støt økonomisk

Byens Valgmenighed er en del af folkekirken, men får ingen økonomisk støtte. Vi har de penge at lave kirke for, som vi selv giver. Derfor betyder det meget, at vi alle hjælper til. Nogle kan give lidt, andre kan give meget, men vi kan alle give noget.
Brug linket herover eller overfør direkte til reg. 1551 og konto nr. 0010288126. Husk at mærke overførslen med dit navn.

Økonomien i kirken går til lønning af stab, husleje, aktiviteter og 10 pct. af gaveindtægterne giver vi til forskellige initiativer og organisationer, som menigheden har udvalgt.

Din støtte er fradragsberettiget. Få mere information om gavebreve og skattefradrag ved at skrive til kasserer@byensvalgmenighed.dk

Ønsker du at testamentere et beløb til Byens Valgmenighed, kan du gratis få oprettet et testamente hos den juridiske virksomhed Dokument24

Alle oplysninger om økonomisk støtte til Byens Valgmenighed bliver behandlet fortroligt. Valgmenighedspræsten bliver ikke informeret om beløbsstørrelser.

Hjerteligt tak for din gave!

Tilsagn inden årsmødet

Hvert år inden årsmødet beder vi alle i menigheden om at give tilsagn, hvor de fortæller, hvad de vil give økonomisk til kirken det kommende år. Det giver os en mulighed for at lave et realistisk budget og en stabil økonomi.

Giv dit tilsagn for 2024 her.

Støt økonomisk

Bliv medlem

Det er så godt med medlemmer, fordi du med dit medlemskab er med til at styrke vores økonomi og fællesskab.

Det kan være en god idé at dukke op til næste Byenshvadfornoget? hvor du kan blive klogere på kirken - f.eks. at man er medlem af folkekirken, når man er medlem af Byens Valgmenighed men fritaget fra kirkeskat. Eller hvad det betyder at være en del af DanskOase.

Medlemskontingentet bliver opkrævet årligt, og er på 200 kr. pr. person, og 75 kr. for børn under 18 år.

Har du spørgsmål, eller ønsker du ind- eller udmeldelse, kan du kontakte os på kontakt@byensvalgmenighed.dk