Læs om, hvad det vil sige at være medlem af BVM.

I Byens Valgmenighed drømmer vi om at se mange mennesker lærer Jesus at kende og vokse ind i en dyb relation med ham.

Hvis du er på jagt efter et kirke-fællesskab, hvor folk har styr på deres liv, så er Byens Valgmenighed ikke et sted for dig. Men hvis du længes efter et sted, hvor der er plads til at være på vandring, og hvor der er en længsel efter at blive formet af Jesus, så vil vi invitere dig til at blive medlem og være med til at forme kirken.

Medlemskab betyder:

• At du formelt, åndeligt og praktisk træder ind i et menighedsfællesskab.
  • Du får direkte indflydelse og stemmeret til menighedsmøder. Her tager vi de store beslutninger om økonomi, fremtidigt fokus og ansættelse af præster.
  • Du kan stille op til menighedsrådet.

Som medlemmer forventer vi noget af hinanden. Vi bygger sammen kirken med vores tid, økonomi, evner og bøn. Vi deler de svære ting og fejrer de gode ting i livet sammen.

Hvis du vil høre mere om medlemskab, kan du kontakte:
Valgmenighedspræst
Christian Callesen