10.30: Nyt tidspunkt for gudstjenester

Fra august er der igen kun én gudstjeneste om søndagen. Og den vil begynde kl. 10.30.

Fra august er Corona-restriktionerne efter planen løftet så meget, at vi igen kan samles til én gudstjeneste.
Kvadratmeter-reglerne bliver lempede, så vi kan være 136 personer i kirkesalen. Det er flere, end vi almindeligvis var til gudstjeneste før pandemien, så derfor har vi valgt at droppe kravet om bookinger fra 1. august.
Hvis restriktionerne igen bliver strammede, eller vi bliver rigtig mange mennesker til gudstjenesterne, genindfører vi booking-systemet.

Det seneste halvandet år har vi meget af tiden holdt to gudstjenester om søndagen. Det generelle billede har været, at der har været flest deltagere ved den sene gudstjeneste kl. 11.00. Vi har derfor valgt at rykke vores almindelige gudstjeneste til kl. 10.30 fremover. Det vil give lidt mere tid om morgenen for særligt de frivillige, der er giver en stor gave til vores kirkefamilie gennem deres engagement i at afvikle gudstjenester.

Gudstjenesten vil fortsat være færdig ca. kl. 11.30, da FIBC (First International Baptist Church) overtager kirkerummet kl. 12.00.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til ændringerne, er du altid velkommen til at kontakte Christian Callesen.

Kontakt valgmenighedspræst Christian Callesen