Kom til Kreativ salon: Skabt til at skabe

Kom og vær med til en aften med kreativitet i fokus torsdag den 18. november. Laundry inviterer til “Skabt til at skabe” krea-salon.

Jeg er overbevist om, at vi alle er skabt kreative – Skabt til at skabe – med evnen til at reflektere over de ting vi ser, oplever, mærker og sanser.
I hverdagen kan dette virke langt væk, og der kan være brug for ny inspiration.

Programmet til denne krea-salon vil både byde på et inspirerende oplæg om kreativitet og god tid til at være kreativ selv.
Det er mit ønske, at du vil opleve, at din kreativitet vil blive skubbet til, inspireret og måske udfordret; eller blot nyde at samtale og være sammen med andre om at skabe.

Der vil blive sørget for både snacks og krea-materialer. Du må du meget gerne medbringe en saks.

Det er planen, at denne salon skal være den første af en række “Skabt til at skabe”-saloner, der vil løbe af stablen i det nye år.

Husk, at du kan spise med til torsdagsmad inden.

Tilmeld dig torsdagsmad kl. 17.30-18.30 her

Hold øje med eventet, der snart dukker op på Byens Valgmenigheds facebookside og del det gerne med dine venner eller din nabo. Her vil du også få mere info ang. tilmelding og pris.

Giv Byens Valgmenigheds Facebook-side et like

Mange hilsener