Velkommen til forbøn efter gudstjenesterne

Fra på søndag kan du blive bedt for efter gudstjenesten.

Efter gudstjenesten på søndag er du velkommen til at gå ind i online forbønsrum 1 eller 2 og blive bedt for.

I hvert rum vil der være en forbeder klar. Hvis der allerede blive bedt for én, går du blot videre til næste forbønsrum.
Du kan også sende en sms til kirkens telefonnummer 22 42 27 04. Så vil du blive ringet op af en forbeder.

Find online forbønsrummene her

Gudstjenesten bliver streamet på Byens Valgmenigheds Facebook-side i begivenhederne.

Giv siden et like og følg med i, hvad der sker

Hvad er forbøn?

At blive bedt for (forbøn) handler om, at en anden person beder til Gud for dig og det emne, du gerne vil have bedt for. Du behøver kun at fortælle det, du har lyst til, og det er helt uforpligtende. Forbønnen tager sædvanligvis ca. 5 minutter. Mens den anden person beder for dig, kan du vente på, hvad Gud vil gøre. For eksempel kan du åbne hænderne og på den måde åbne dit hjerte for Gud.
Når bønnen er forbi, er du fri til at forlade rummet eller slukke telefonen.

Har du lyst til at blive bedt for på andre tidspunker, er du altid hjerteligt velkommen til ringe eller skrive til Christian Callesen på 26 24 29 00 eller christian@byensvalgmenighed.dk.