Kom i gang: Vær med i et fællesskab

Overvejer du at blive en del af et mindre fællesskab? Det er en rigtig god måde at lære andre at kende på og få nye venner.

I Byens Valgmenighed har vi både de større fællesskaber, som hedder “klynger”, og de mindre fællesskab, som hedder “basisgrupper”.

I en BasisGruppe mødes folk regelmæssigt for at dele hverdagens glæder og udfordringer samt læse i bibelen og bede sammen.

I en klyngerne laver vi forskellige ting. Læs mere om de enkelte klynger på oversigten. Vi mødes de søndage, hvor der ikke er gudstjenester. Hvis du er interesseret i at komme med i en klynge, kan du bare møde op.

Hvis du gerne vil høre mere om BasisGrupper eller klynger, kan du kontakte Christian Callesen på christian@byensvalgmenighed.dk

Vi glæder os til at se dig!

Tilbage til oversigt