At elske fra hjertet

To-dags Konference.

Vil du gerne lære at elske fra hjertet, fra centrum af den, du er? Lære at leve mere autentisk, så det, som er på indersiden, svarer til det, som er på ydersiden. Så kom med på konferencen ‘At elske fra hjertet’.

Her vil vi have fokus på, hvordan vi kan leve et liv uden ængstelse, bekymring og uro, og på hvordan vi kan møde andre, så de oplever sig set og elsket. Vi vil tage livtag med nogle af de ting, som kan hindre os i at leve på denne måde ud fra hjertet.

Konferencen veksler mellem undervisning, lovsang og helende bøn og henvender sig både til dig, som længes efter større helhed i dit eget liv, og dig, som ønsker at lære mere om, hvordan du kan hjælpe andre.

Underviser på konferencen er Lin Button, som bor i England, og har været involveret i helende bøn siden 1979.

Download flyer for konferencen: At Elske Fra Hjertet

Praktisk info og tilmelding:
Tid: 29.-30. september 2023
Arrangører: Areopagos/I Mesterens Lys, Byens Valgmenighed, Bethlehemskirken, Amagerbro Frikirke og Den Lyttende Kirke
Sted: Kristuskirken, Baggesensgade 7, 2200 Kbh. N.
Pris: Betal det, du mener passer til dit indtægtsniveau – (normal) 655 kr. – (lav) 455 kr. – (høj) 795 kr.
Tilmeld dig her.

Undervisningen er på engelsk, og der er adgang til simultanoversættelse til dansk via trådløse høretelefoner. Ved frokostpausen lørdag bliver menighedssalen indrettet til spisesal, hvor man kan spise sin medbragte mad, tage sig en kop kaffe/the, eller man kan finde et nærliggende spisested, hvis man foretrækker det.

Mere info?
Kontakt Torsten Borbye Nielsen, mobil: 25396398, mail: tbn@areopagos.dk