Gudstjeneste+ i Kristuskirken

Tid til fællesskab og bibel.

På søndag d. 21. er der gudstjeneste+, men denne gang er det i Kristuskirken på 1. sal.
Da Regen har gudstjeneste, går man langs kirken til venstre og ind bagerst i kirken, hvor der er direkte adgang til trapperne til 1. sal.

Gudstjeneste+ er for alle, der har lyst til at forstå og læse bibelen sammen med andre.

Bibelen er et vigtig redskab til at kende og leve i relation med Gud. Derfor spiller den en vigtig rolle, når vi ønsker at vandre med Jesus.

I april underviste Kristoffer Kruse om, hvordan vi kan læser bibelen med 3 forskellige briller: Historisk, Etisk og Ikonisk.
Til samlingerne i maj og juni vil Christian Callesen og Johan Nielsen tage stafetten videre, og vi vil prøve de forskellig måder at læse bibelen på.

10.30: Dropin og kaffe
10.45: Velkomst og et par sange
11.00: Vi læser i bibelen sammen ved Christian og Johan
12.30: Frokost. Ta med hvad du har i køleskabet til sammenskudsfrokost.
13.30: Vi hjælpes med at rydde op
14.00: Tak for i dag

Der er ikke program for børnene, men vi sætter en video på til dem.

Alle er velkomne!