Sæt kryds: SommerOase i Græsted d. 18.-21. juli

Alme Skole i Græsted vil danne ramme om fire dage med lovsang, forkyndelse, undervisning, hygge, latter, gode samtaler og en masse aktiviteter for børnene.

Det er med stor glæde, at vi kan invitere dig til SommerOase på Sjælland i uge 29.

DanskOase vil sørge for online-indhold til gudstjenester, bibeltimer og aftensmøder – på den måde skabes der en fælles dagsrytme sammen med resten af vores oase-familie rundt omkring i landet.

I kan læse mere om årets tema, talere og se programmet for møderne på www.sommeroase.dk.

Tilmelding

Vi åbner for tilmelding omkring den 1. maj. Når I køber billet til Sommeroase Sjælland vil billetten være inklusiv adgang til sommeroase online, så I skal ikke købe billet via sommeroases hjemmeside.

Overnatning

Der vil være mulighed for at opsætte telt eller campingvogn. Derudover er der mulighed for at sove på fælles sovesal – her skal man selv medbringe madras.

Pris

Vi arbejder på, at prissætte arrangementet, men et forsigtigt estimat vil være ca. 450kr for voksne og 250kr for børn. Der vil desuden være en mindre tillægspris for overnatning afhængigt om man sover i telt, campingvogn eller sovesal.

Spisning

Der vil være mulighed for at melde sig til fælles aftensmad, hvor vi bestiller maden udefra. Der vil desuden opsættes køleskabe til opbevaring af mad til frokost.

Om Alme skole

Der er en stor hal på skolen, hvor vi kan sætte storskærm op og have fællesskab ved møderne.
Derudover er der lækre udearealer med legeplads, multibane og plads til din campingvogn… og så er der bare 5 km til stranden.

Hvem er vi

Styregruppen består lige nu af 5 personer fra Græsted og Byens Valgmenighed, men vi håber at flere kirker vil være med. Vi vil også få brug for hænder til forskellige opgaver op til og under sommeroase, så hvis du eller din kirke se jer selv byde ind med noget her, så sig endelig til.

Kontakt

I kan kontakte styregruppen på følgende mailadresse: sommeroasesjaelland@gmail.com
Vi vil løbende holde jer opdaterede her på siden med hensyn til program, priser mv.

Følg med i Facebook-begivenheden eller i kalenderen under Lokal SommerOase i Græsted.